×

فیس‌بوک؛ غول شکست‌ناپذیر صنعت تبلیغات

  • کد نوشته: 6274
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۶
  • ۰
  • بزرگترین شرکت در صنعت تبلیغات فیس‌بوک است که ۱۰۰ درصد تجارت و درآمدزایی خود را از این راه به دست می‌آورد و توانسته است یوتیوب را نیز از رده خارج کند. داشتن دو میلیارد کاربر فرصتی استثنایی را برای فعالان حوزه تبلیغات فراهم می‌کند.

    فیس‌بوک؛ غول شکست‌ناپذیر  صنعت تبلیغات
  • به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد به نقل از بیزنس ایسنایدر، تقریباً ۱۰۰ درصد تجارت فیس‌بوک در حوزه صنعت تبلیغات است و با وجود تمامی ذهنیت منفی که نسبت به این شرکت وجود دارد، تبلیغ‌کنندگان می‌گویند که هیچ طرحی برای کشاندن بودجه‌های تبلیغاتی‌شان از این شرکت ندارند.


    دلیل این امر آن است که تبلیغ‌کنندگان هیچ آلترناتیو دیگری برای بودجه‌های تبلیغاتی‌شان ندارند. آنها می‌گویند که فیس‌بوک به لحاظ مقیاس و توانایی واقعاً رقابت‌ناپذیر است.


    یکی از مهمترین رقبای فیس‌بوک در حوزه صنعت تبلیغات یوتیوب است که متعلق به شرکت گوگل است. زمانی که تایمز لندن داستان بازریابان بزرگ را روایت کرد که تبلیغات انها در کنار محتواهای افراط‌گرایانه در یوتیوب نشان داده شد، حدود ۲۵۰ برند بزرگ بودجه‌هایشان را از یوتیوب خارج کردند و بسیاری نیز در این راستا گوگل را متهم کردند که از ارزش برندشان در این زمینه کاسته است؛ والمارت و جی. پی مورگان از جمله این شرکت‌ها هستند.


    فیس بوک حدود دو میلیارد کاربر دارد و به همین دلیل تبلیغات‌کنندگان از یک فرصت استثنایی برای فعالیت در صنعت تبلیغات برخوردار هستند.  


     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *