×

تعمیق بحران انسانی در ونزوئلا در نتیجه توقیف بشکه‌های نفت در خارج از مرزها

  • کد نوشته: 6340
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۶
  • ۰
  • بحران انسانی در ونزوئلا در نتیجه کمبود غذا و دارو در حال تعمیق است و دلیل این کمبود فزاینده در تأمین نیازهای اولیه مردم ونزوئلا توقیف دارایی‌های نفتی این کشور در خارج از مرزهای ونزوئلا به دلیل بدهی ناشی از ناتوانی پرداخت اصل سپرده‌های سرمایه‌گذاران اوئراق قرضه دولتی است.

    تعمیق بحران انسانی در ونزوئلا در نتیجه توقیف بشکه‌های نفت در خارج از مرزها
  • به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد به نقل از سی. ان. ان، بدهی‌های کشور ونزوئلا روز به روز افزایش می‌یابد به طوری که اکنون ونزوئلا در حال دست و پنجه نرم کردن با یک بحران انسانی بی‌سابقه است.


    سی. ان. ان همچنین گزارش داده است که کمبود غذا و دارو در نتیجه افزایش بدهی‌های دولت ونزوئلا است. در این گزارش همچنین آمده است که تعدادی از دارندگان اوراق قرضه دولتی در ونزوئلا اگر مبلغ اوراق قرضه خود را از دولت درخواست کنند منجر به یک اثر دومینویی خواهد شد چرا که با این کار تمامی دارندگان این اوراق برای دریافت پولشان به دولت فشار خواهند آورد و از آنجا که دولت توان پرداخت اصل سپرده‌های سرمایه‌گذاری شده آنها را ندارد دارایی‌های دولتی را توقیف خواهند کرد که مهترین آنها بشکه‌های نفتی ونزوئلا در خارج از مرزهای این کشور است.


    ونزوئلا درآمدی به غیر از نفت ندارد و در همین راستا در سال‌های اخیر به دلیل کاهش نفت نتوانسته است غذا، و داروی کافی مایحتاج مردم را تأمین کند و در نتیجه همین امر بسیاری در بیمارستان‌ها جان خود را از دست می‌دهند.


    بر همین مبنا در صورتی که سرمایه‌گذاران دارایی‌های نفتی ونزوئلا را توقیف کنند، بحران غذا و دارو به صورت فزاینده‌ای تسریع می‌شود و منجر به تعمیق بحران انسانی در این کشور خواهد شد.


     


     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *