×

حضور نمایندگان سمات در ACG2017

  • کد نوشته: 6390
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۶
  • ۰
  • دکتر محمدرضا محسنی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی برای نخستین بار به عنوان عضو کمیته اجرایی شرکت های سپرده گذاری آسیا و اقیانوسیه در اجلاس ACG2017 در هنگ کنگ شرکت کرد.

    حضور نمایندگان سمات در  ACG2017
  •  


    به گزارش پایگاه خبری “بااقتصاد” دکتر محمدرضا محسنی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی برای نخستین بار به عنوان عضو کمیته اجرایی شرکت های سپرده گذاری آسیا و اقیانوسیه در اجلاس ACG2017 در هنگ کنگ شرکت کرد.


    در این سفر حسین فهیمی رییس هیات مدیره سمات برای رایزنی در خصوص افزایش همکاریها، مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی را همراهی می کند.


    شرکت سپرده گذاری مرکزی سال گذشته در اجلاس ACG2016 که به میزبانی تهران برگزار شد با کسب اکثریت آراء عضو کمیته اجرایی شرکت های سپرده گذاری آسیا و اقیانوسیه شد


    به گزارش “بااقتصاد” اتحادیه شرکت های سپرده گذاری آسیا و اقیانوسیه از سال ۱۹۹۷ میلادی و با عضویت ۱۴ شرکت سپرده گذاری تاسیس شد و اکنون ۳۴ نهاد سپرده گذاری مرکزی، تسویه و پایاپای از کشور های چین، کره جنوبی، استرالیا، نیوزلند، ژاپن، اندونزی، مالزی، هند، بنگلادش، هنگ کنگ، قزاقستان، مالدیو، مغولستان، سنگاپور، فیلیپین، سریلانکا، تایوان، تایلند، ازبکستان و ایران در آن عضویت دارند.


    هدف برگزاری این اجلاس تسهیل ارتباطات و بهبود فضای کسب و کار با رویکرد جذب سرمایه گذاران خارجی بوده و  این نهاد از معتبرترین اتحادیه های بین المللی در حوزه ثبت، سپرده گذاری، تسویه و پایاپای به شمار می رود.


     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *